هتل های 5 ستاره کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

هتل بین المللی پنج ستاره ایران، در قلب جزیره ی زیبای کیش و در دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره میباشند.هتل ایران کیش که با تاکید بر کیفیت بالای اماکن اقامتی جزیره کیش و با هدف جذب گردشگر خارجی در جزیره مرجانی کیش در ردیف هتل های 5 ستاره کیش میباشد و در بدو شروع کار هتل ایران کیش بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است.این هتل از سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت کرده و قدمتی ۱۸ ساله دارد.ساخت بنای جدید هتل از سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع آغاز گردید، ساخت و تکمیل آن ۸ سال به طول انجامید، که در نهایت هتل بین المللی ایران با زیربنای ۱۲۰۰۰ مترمربع شامل ۱۲۸ باب اتاق که ۲۲ واحد آن سوئیت های ۵۰ الی ۷۰ متری هستند، آماده بهره برداری گردید.هتل ایران کیش  از بهترین هتلهای کیش است که مورد رضایت گردشگران تور کیش میباشد .

امکانات هتل ایران کیش:

هتل ایران تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده بهره برده است. خدمات: صبحانه و ناهار بوفه، استقبال فرودگاه، استخر و سونا و جکوزی، تخفیفات گردشکری و عصرانه آماده پذیرایی از میهمان عزیز تور کیش می باشد. رستوران باز با مساحت 1200 متر مربع ، استخر و سالن بدنسازی با زیربنای 700 مترمربع  از مهمترین امکانات هتل ایران کیش است.تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران محترم جزیره ی زیبای کیش می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.

 کافی شاپ هتل دارای محیطی دلباز و آرام در لابی هتل واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها, گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان تور کیش خواهد داشت.

 


هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای 160 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد, دولوکس, سوئیت, رویال میباشد که هر کدام  با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان تور کیش خود ارائه می کند
امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... می باشد. قابل ذکر است این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است 
ماساژورهای تایلندی هم در هتل مارینا کیش مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند.
اتومبیل های روز دنیا از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش در بخش رنت کار است که می توانید با اجاره یکی از این اتومبیل ها، در جاده های زیبای اطراف جزیره کیش رانندگی کنید.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند  شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: